fredag 28. oktober 2011

Gi meg brød med smør på!

Sondre har overnattingsbesøk av kompis, og etter litt fotball, middag, lego, nattfotball, perling, Idol og kveldsmat -synges det nå av full hals:

Han spiser brød med smør på, og ikke noe mer.
Hm Em A7 D
Og gir du han no' annet, så hør du hva som skjer:
Refr.:
D7 G D G D
Nei, nei, nei, gi meg brød med smør på, og ikke noe mer.
G F#m Hm E A7 D
En haug med store blingser - og enda noen fler.

En dag han kom på jobben, kom sjefen inn og sa:
’Nå vil jeg gi deg lønnspålegg’, men mannen svarte da:

En dag falt han i vannet, og ramla ned på bunn.
De dro ham opp og ropte: ’Vi gir han munn til munn.’

En dag traff han en pike, hun elsker ham visst litt.
Hun ser på ham og sier: ’Jeg gir deg hjertet mitt.’

Nå har han fått seg knallert, han kjører ganske fort.
Men så en dag kom politi - og sa: ’Jeg gir deg bot.’

Han satt en dag i fengsel, og sang en melodi,
men da kom fangevokteren - og sa: ’Jeg gir deg fri.’

(Hmmm...jeg lurer på når dem kommer til å sovne ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar