tirsdag 31. mai 2005

På "utlån" :)

To ganger denne uken har Sondre vært på "utlån"
På mandag etter jobb satt "tante" Marit barnevakt, slik at Håkon og jeg kunne ta oss en tur på kino. -Sondre og jeg hentet henne på jobb, og så slapp jeg de to av hjemme hos henne før jeg møtte Håkon på kinoen.
Så hvis vi teller tiden fra vi hentet henne, så satt hun barnevakt fra 16-20. -Kjempe kjekt! Og lillegutt hadde også oppført seg så bra at det hele fristet til gjentakelse, og det er jo utrolig greit for oss. -For det er litt godt å få litt "alene-tid" av og til.

Og i dag er han ute på en god trilletur med "tante" Rita G.

-Og jeg er hjemme og får ryddet og slappet av litt! Utrolig greit med sånne snille venninner! (Tusen takk til dere, hvis dere skulle lese dette).

Ellers var vi på trilletreff med barselgruppa igjen igår, og det er alltid gø å ha noen å trille med. -Men brrrr så kaldt! Ikke mye sommer i luften her nei... Var innom Årvoll Gård en tur, og hadde oss vafler og saft. Og har allerede avtalt å treffes neste uke -og satser på at sommeren er nærmere da!

Ikveld er det tannlegen på meg... så det blir en liten "gutteaften".
I går hadde Håkon trening med han, og nå ruller han fra magen til ryggen helt selv! -Og han er kjempe stolt når han klarer det!!

Til helga får vi besøk av onkel Stig og Line, etter at de kommer hjem fra Menorca. Og det blir nok bra! Stig og Sondre har rukket å bli gode kompiser allerede (kan det ha noe med at jeg tror onkelen skjemmer han litt bort???)

Ja det var litt om hverdagen her... -Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar