torsdag 25. mars 2010

Mini Northug'en



Dette innlegget komme litt sent, men jeg ligger litt på etterskudd -så ting får bare dryppe litt etter litt inn :)
Sondre fant hvertfall litt av gleden med skigåing denne vinteren -og det er jo kjempe gøy. Så da det var tid for Bedehusdagen 2010, så var Sondre klar!! (Bedehusdagen var en dag med skigåing og tombola på Bedehuset her i Vennesla, og jeg var en ivrig skigåer hvert år! Skjønner vel hvor han har konkurranse instinket fra ja :)). Jeg var på tur med jobben, og været var ikke mye bra... men det betydde ingenting -han var klar!)
De som var under 3. klasse gikk 3 og 3, og ble ikke tatt tiden på... Men han suste avgårde og etter noen "startproblem" fikk han virkelig farten opp. Og da han passerte en i barnehage i første sving, så fikk han blod på tann! Tok en lang sving, og gikk forbi den ene etter den andre -og ved målet stod både Besta, Bestefar, pappa og onkel Øysten og heiet!!




Når han ringte mamma etterpå var han bare SUPER fornøyd "Jeg vant mamma, jeg vant!!!!" :)
Senere på dagen måtte han og pappa på møtet på bedehuset, hvor de på slutten av fikk utdelt medaljer alle sammen!

Artikkel om skirennet finner dere her

Senere under OL, så han mamma stå og hoppe i sofaen og heie på Norge og Northug... Og under neste sending stod han der selv! Og akkurat der og da var det største ønsket hans en skidress som Northug har! (Han skulle ikke gå mer løp, for nå hadde han jo vunnet -men han måtte jo ha noe å trene i :))

Så om noen år, så skal jeg endelig komme meg til OL og ha med en stooooor plakat hvor det står "HEIA SONDRE!!!"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar