fredag 30. juli 2010

Herlige Converse!!!


I starten av sommeren dumpet det ned pakker til begge barna fra familien min i USA, og begge ble kjempe fornøyde :) Og ikke minst mamma, når Tuva fikk seg knæsj rosa Converse sko og Sondre sorte med flammer på!

Tuva skal stadig vekk ha på seg *a m e r i k a* skoene sine, og syns bare hun er såååå fin. I tillegg til at hun synes det er veldig gøy at det er knytting (og knytter dem ofte opp igjen -bare sånn for gøy).


Sondre sine er også kjempe tøffe, og han syns de er veeeldig kule (da spesielt at de er fra USA -da trenger man jo ikke å nevne at man får kjøpt de her i Norge også ;)).
-Men jeg har ikke klart å få tatt bilde av han mens han har dem på, men de ser hvertfall slik ut


Jeg har også lyst på! Men det for bli en annen gang.. :)

1 kommentar:

  1. De ER virkelig herlige, våre to har også hver sitt par (Kajsa har samme som Tuva;) og Sander har mørkeblå, og de er såå fine. (Og så har jeg to par selv også da, hi hi...)
    Må bare si at stoffet i kjolen/shortsen jeg sydde er fra Stoff og Stil, i tilfelle du trodde det var noe vintage eller noe...;)
    Klem B:)

    SvarSlett