mandag 12. juli 2010

Når kan man egentlig sove oppe i køyeseng...??

Jeg er veeeldig sen med alle sommerpostene jeg egentlig har tenkt å legge inn her -men i påvente av disse, så legger jeg ut noen små gullkorn inni mellom :)

Vi har akkurat vært på hyttetur med en koselig vennefamilie, og Tuva sov nede i en køye -og så ville hun så gjerne sove oppe...
Mamma, kan jeg sove der oppe (mens hun peker oppover fra "nedre-senga")
Nei Tuva det kan du ikke, sier mamma, du er for liten.
Tuva tenker litt...
Når jeg får pupper mamma, da kan jeg sove oppe???

Heheh... Siden vi har vært rundt litt babyer, så har Tuva blitt veldig fasinert av mating og pupper, og jeg har sagt at når hun blir stor så får hun også pupper. Så egentlig er det jo smart tenkt :)

En annen "puppehistorie" er:

Sondre og en annen gutt på 5 år er på fotballbanen og spiller fotball. Mamma og Tuva er inne på kjøkkenet og lager kveldsmat -vel Tuva henger ut vinduet og kikker på de som spiller.
Gutten...Gutten!! Komme bort her til meg!!!
ingen respons...
Guuuuuutteeeeen! Komme bort her til meg!!!! -Jeg har pupp!!!!

Ehhh... heldigvis var det fremdeles ingen respons (og heller ikke mange naboer ute som hørte det -hehe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar