lørdag 4. september 2010

Ferietips


En av mine gamle kolleger og gode venn, har kjøpt seg en LEKKER leilighet i Spania som de leier ut. Leiligheten ligger i Calahonda (og jeg kan godt late som jeg visste hvor det var -hehe), men det ligger hvertfall på solkysten i Spania mellom Marbella og Malaga. Og når jeg var inne og leste litt om klimaet, så virket det veeeldig fristende :)

"Det heter ikke Costa del Sol for ingenting - med 320 soldager og varmt og godt vær store deler av året, er det mange som hevder at Marbella-området har best klima i Europa.
Det spesielle akkurat her, er at de høye fjellene innenfor beskytter mot vindene fra nord og sørger for at det gjerne blir litt varmere om vinteren og litt svalere om sommeren enn langs kysten for øvrig." Ja takk sier bare jeg :)

Høres dette fristende ut, stikk innom den flotte siden deres og sjekk det ut selv: www.calahonda.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar