lørdag 25. september 2010

Og Tuva har sagt...


Ja Tuva får sagt mange rare ting for tiden, her er noe av det jeg husker ...

Tuva har funnet seg en bøtte og en pinne og går rundt og leker 17. mai og har gutteshow (spør meg ikke hva det er)... Så legger hun det ned for å huske litt.
Skal du ikke spille mer? spør jeg
Nei, svarer Tuva. Det er ikke mere batteri!
-------
Vi går rundt i Dyreparken og snakker, og jeg forteller farfar som er på besøk at jeg må passe meg på hva jeg sier -for begge de små plukker opp det meste nå. Akkurat som den gangen jeg hørte Sondre si til Tuva "Heeerreeguuud Tuva".
Da hører vi fra Tuva som går ved siden: Ja han sa det. Kjæreguuuud Tuva!
-------
Jeg fant frem den ene vinterdressen som Tuva har arvet fra Sondre (som har arvet fra Axel), en grå Reima med litt gul/grønne striper.
Nei, det er ikke min dress, sier Tuva
Joda, sier jeg, det er din dress.
Neeeeeeiiiii!! Den er jo ikke ROSA!!!
-------
Glad i deg Tuva, sier jeg
Glad i deg mamma, svarer Tuva og legger til: Glad i meg også!
-------

Og akkurat nå husker jeg jammen ikke mer, må være flinkere til å skrive ned ting oftere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar