søndag 17. oktober 2010

Sondres første elgjakt!


I helga ble Sondre med onkel Stig på sin første elgjakt! Og tro om det var en stolt liten jeger som stod og trippet lørdag morgen litt før 7 :)

Turen gikk til Retterholt (ca 1 time herfra) -hvor også jeg var på min første (og siste ;)) elgjakt. De andre i jaktlaget syntes det var VELDIG bra at Sondre på 5,5 år, både hadde jaktdress OG egen stolsekk!! (julegaver fra onkel og Bestefar :))

Det ble ingen elg på dem, men Sondre fant spor -og laget bål og stekte pølser... Så han var storfornøyd uansett!! At det var -8 grader (da de kom) gjorde ingenting ("Ja mamma, det var kaldt. Men jeg frøys ikke for det om!!" (jaja, jeg skal slutte og mase :)). Og og jeg er mer eller mindre sikker på at dette ikke er siste gang Sondre er på jakt!



Må ellers reklamere litt for både dress og sekk! :)

Sølvkroken stolsekk- selger den blant annet her

Hehe -og akkuratnå fant jeg selvfølgleig ikke linken til jaktdressen -men bra er den for det ;) for barn

1 kommentar: