torsdag 3. september 2009

Da er vinterdressen i hus!

Tuva har nok av dresser, og jeg har også kjøpt en to-delt dress til Sondre på salg i vår -men trengte en hel dress også. Jeg satt en kveld og surfet rundt på blogger -og plutselig kom jeg over ei som hadde kjøpt super billige Mikk-Line dresser fra Danmark (desverre husker jeg ikke hvem det var...). Jeg måtte selvfølgelig inn å kikke -og fikk kjøpt vinterdress til Sondre til 140 DKK!!! (Dressen koster etter det jeg har sett 899 kr i Norge). Har hatt Mikk-Line dress til han når han har vært mindre og vært veldig fornøyd. Dressen som kom i posten idag (kun 4 dager etter jeg bestilte) virker kjempe ålright! Sondre har allerede prøvd og godkjent den!! Lett og grei, noe som er veldig viktig her i hus.

I fjor gikk jeg jo for dyr Troll-dress, og var jo fornøyd nok med den -men syns fremdeles ikke den var verd alle pengene i forhold til andre ikke fullt så dyre dresser jeg har kjøpt... Nå gjenstår det å se om jeg blir fornøyd med den "billige"!!

De har også andre veldig billige klær, -løp og kjøp!! Markedspladsen

1 kommentar:

  1. Igjen - mange takk for tipset:-) Her ble både store og små strålende fornøyd med dressen vi kjøpte billigbillig. Får huske den sida til neste salgsperiode også.

    SvarSlett