mandag 10. oktober 2011

Premien er kommet!

For en liten stund siden var jeg jo kjempe heldig å vant Give-awayen hos Jordbærpiken! Og premien var et gavekort hos Søte små, en nyoppstartet nettbutikk med klær for barn.
Det var mye som fristet, men til slutt falt valget på en Prinsessekjole




Dette er en kjole fra MeMini, med beskrivelsen "En drømmekjole for alle små prinsesser. Overdelen er i finstrikk i 60 % ull. Nederste delen er dekket med tyll. En nydelig kjole med mange fine detaljer."

Og kjolen var kjempe fin! Tuva ville først ikke ha den på seg, for generelt sett er hun en "kjole-er-noe-tull" jente... Men når hun først fikk den på seg, ville hun jammen ikke ha den av seg igjen! Hun gikk og svusjet og svisjet med skjørtet, og klarte hvertfall ikke å stå stille lenge nok til å få et bra bilde med mobilen i dårlig lys (men det gjør man kanskje aldri ;)).

Så nå er jammen meg julekjolen allerede i boks! "Check!"


Slik ser kjolen faktisk ut:

Jeg må forresten legge til kjempe bra service i butikken! Kjolen fantes egentlig bare i mindre størrelser, men hun bestilte jammen med en kjole i riktig størrelse til meg. Og siden vi fant ut at vi faktisk bor (hvertfall jobber) i samme by, så kom hun jammen meg å leverete den på "døra" på jobb også! Sånt liker vi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar