søndag 27. mars 2005

Min første påske

Min første påske var fra onsdag 23. mars - mandag 28. mars. Solen strålte fra en blå himmel mer eller mindre alle dagene, og vi koste oss hjemme som en liten familie.


Vi hadde også mye besøk, både fra vestlandet og sørlandet, for alle ville jo hilse på meg.
Var ute på trilletur i nabolaget nesten hver dag, og pappa fikk tatt masse bilder. Jeg sover som regel når jeg ligger i vognen, for jeg er jo så godt innepakket. -Gleder meg masse til det blir nærmere sommeren, og jeg kan få sett litt mer når jeg sitter der!



Ellers er jeg jo også stort sett en veldig snill liten gutt. Liker ikke så godt å bli skiftet på, og litt skummelt er det å bade enda (men tror jeg begynner å like det). Har litt "problem" med luft i magen, så det blir litt gulping og promping -Men det hører vel til!
Denne påsken har jeg jo bl.a. hatt mitt første offisielle smil (jeg har jo selvfølgelig smil lenge, men mamma og pappa har ikke villet kalle det for et smil -raringer). Og jeg gleder meg allerede til min neste påske, for da satser jeg på at det er snø også og at jeg kan ut å ake!!


Nå er det snart tilbake til "hverdagen". Mamma og jeg skal kose oss hjemme, mens pappa skal tilbake på jobb. Kommer nok til å savne han ganske mye ja, for han er kjempe flink til å leke og snakke med meg (i tillegg til å skifte bleie da). Heldigvis kommer sikkert tiden til å gå fort til han er hjemme igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar