søndag 17. april 2011

Grillmannen :-)


Ahhh... for en DEILIG start på påsken! Det vil si, ferien har startet for meg, mens barna skal være i barnehagen 2 dager til -slik at jeg (og H) forhåpentligvis kan få gjort noen av tingene på den laaange listen vi har :)

Det ble grilling både i går og i dag, og Sondre har virkelig funnet seg til rette foran grillen (her hos Besta og Bestefar). -Og ingen trenger å hjelpe, for dette kan han! hehe :) Men grillmaten ble god den, så det kan han bare fortsette med!

Ellers har vi hatt kjempe koselig besøk fra Haugesund, hun farmor og Malvin. Som hadde kjøpt seg den søteste bitte lille campingvognen fra 1979 (tror jeg det var)!
Hadde med seg forsinket bursdagsgave til Sondre, to små mål, kjegler og liten fotball (falt veldig bra i smak) og en fin Stormberg genser.
Noen smågaver fra Gran Canaria ble det også, og det er alltid moro!

I tillegg har det kommet ny butikk her, Først til Mølla. En butikkkjede som spesialiserer seg på å kjøpe opp konkursbo, lagersalg etc -og har minimum 50% rabatt på tingene de selger i forhold til veilende pris.
Her er noe av det vi fikk meg oss:

Hagesett til kun kr 990 (så får vi se på kvaliteten etterhvert), sett med 4 Rice boller til kr 119 (veil 349) og Rice kopper til kr 12 (vel 39) -sånne ting blir jeg glad av!! :)

Alt i alt en flott helg med altfor mye godt å spise!! (Og påska har nesten ikke begynt enda... hmmm... tror jeg må prøve å få trent en gang for å lette på samvittigheten :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar