lørdag 30. april 2011

Helt opp-ned :-)

I dag har jeg og ungene koset oss alene på shopping, siden papsen har tatt seg en guttetur til Oslo og Roger Waters konsert :)
Jeg var litt i tvil om jeg skulle gjøre dette, men så var det ett par ting jeg veldig gjerne skulle fått unna -så jeg tenkte jeg skulle prøve meg :) "Gulrota" var faktisk at vi skulle gå i kleesbutikk og de skulle få velge en t-skjorte og en badebukse/badedrakt hver :)
Og jammen fikk jeg ikke gjort det meste, handlet både voksduker, håndklær, bursdagsgave-og det dere ser på bildet under: turnringer :) (var innom ett par steder, men fant det til slutt på Toys'r us)





På bildene har begge nye t-skjorter, og Sondre har også fått på seg badeshortsen :) Sondre fikk også ny og ikke minst KUL caps! -for de han hadde er ikke kule nok (og heller ikke store nok). Han måtte opp i størrelse 11-12 år, men den passet bra :) Tuva måtte selvfølgelig også ha caps når Sondre fikk det, og endte opp med en helt enkel rosa en (som faktisk var ganske kul den også syntes jeg ;))

I tillegg kom vi oss faktisk innom et loppemarked! Men fant ingen kupp...tror ikke jeg er så "flink" som jeg kunne ønske på slike ting -hehe :) Men morro å titte er det uansett. Den som var nærmest å kjøpe noe var vel Sondre som fant seg en Tiger dvd -men fant til slutt ut at han ikke trengte den uansett (hmm... hvem har han sånt fra, ikke mor og far hvertfall... de kjøper fort ting de tror de kanskje kommer til å trenge en eller annen gang ;))

Til slutt enda et til bilde av en "turnendes" Tuva i de nye ringene;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar