onsdag 27. januar 2010

Klovnen Knut!!


Klovnen Knut kom til bygda idag, og tilfeldigvis fikk jeg se det i lokalavisa (med det mener jeg det har vært ALTFOR dårlig publisitet rundt det...). Vi spurte om ikke nabogutten og mammen ble med -og det ble de :) Syns det er veldig bra å møte opp når det først skjer noe her!
Vi troppet opp akkurat klokken 18 (jeg tror stadig vekk at jeg har god tid, men der tar jeg som regel feil...). Og siden det har vært så dårlig publisitet, så var det ikke så mange fler som hadde møtt opp. Jeg tror jeg talte 14 + en baby... Men nå kan de angre de som ikke kom -for det var kjempe morsomt!! :) Ungene satt og skrattlo (vi voksne også). Forestillingen hadde alt en klovneforestilling skal ha; trylling, tulling, sykling på en-hjuling og sjonglering. Til slutt fikk de et ballongdyr hver -og det var to meget fornøyde gutter som vendte nesen hjemmover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar