mandag 16. august 2010

Blod og sånt...



Nå har jeg akkurat begynt på den siste boka i Twilight serien, og jeg er allerede hekta :) Jeg har ikke lest noen av de andre bøkene, bare sett filmene...Men jeg kan jo ikke vente helt til 2012 for å vite hvordan det hele ender :)

Og når man først er inne på blod, så var jeg akkurat å tappet en halv liter igjen:) www.giblod.no Og så var jeg litt "bråkjekk" og nærmest hoppet opp av stolen etter de hadde koblet meg fra... Ingen god idé ;)
Ned igjen i stolen, bena høyt og hodet lavt... Men det gikk bra til slutt!

Eller har det vært vært ett par turer på legevakten i sommer. Det mest alvorlige da Håkon kuttet seg ordentlig under benet mens han var ute og windsurfet... Det endte med over 1 time på legevakta og 2 uker uten å belaste benet (men nå begynner det å gå fremover, og syklingen er igang igjen og nytt seilbrett er innkjøpt;)).
I tillegg hadde Tuva en liten tur på grunn av en liten blærebetennelse. Det vonde var over på en liten dag, og Tuva drakk medisinen uten å nykke! Måtte ta medisin i ei uke, så vente ei uke -før ny urinprøve. Urinprøven var en liten utfordring i seg selv, men det gikk bra det også.
I tillegg har det selvfølgelig vært noen skrubbsår, noen stubber under føttene og et lite vepsestikk -men ellers er vi friske som noen fisker ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar