lørdag 28. november 2009

Sondre og mamma på bytur!

I dag har jeg og Sondre koset oss i byen :) Først var vi på kino og så "Julenatt i Blåfjell" og Sondre likte den kjempe godt! Lettrørt som jeg er, hadde jeg tårer i øynene ett par ganger -og det hadde jammen meg Sondre også (men det tror jeg nok han aldri innrømmer). Jeg syns også filmen var koselig, litt dårlig film effekter her og der -men pytt,pytt (som Tuva sier).
En stor popcorn og brus er en selvfølge på hver kino, og Sondre spiser det aller meste selv :) Vi har allerede planlagt å se "Pelle politibil" en gang i desember :)

Etterpå tuslet vi opp i Markens og Sondre syntes julelysene der var SÅ fine! Jeg var innom Åhlens og kjøpte ei ny julestjerne til vinduet, og Sondre fikk lov å velge en julepynt-ting til rommet sitt. Og valget fant på et utrolig sølv glitrende reinsdyr :) -Noe han var så fornøyd med at han gikk og bar på posen med alt i store deler av turen. I tillegg fikk vi også kjøpt en "tynn" svart strikkejakke til jul til Sondre -og han fikk til slutt også lov å velge seg en ting på Narvesen på vei hjem. Da ble det Hubba Bubba!!! Og vi måtte selvfølgelig øve oss på å blåse bobler :) Det sitter ikke helt enda -men øvelse gjør mester! Og denne lille gutten er både flink til å øve og er sta som et esel når det er noe han vil, så jeg er sikker på at det ikke er lenge til han blåser bobler som om han aldri har gjort noe annet hvis han finner ut at han vil det ;)

Både mor og sønn storkoste seg på den lille byturen vår, og satser på at det ikke blir lenge til neste ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar