søndag 25. oktober 2009

Stor-seng til Tuva...

Vel, planen er at Tuva skal få stor-seng til jul :) Vanskelig å si om det er for tidlig eller ikke, men det får vi jo bare se.
Men jeg har selvfølgelig funnet en seng fra IKEA... som er maaange mil herfra ;) (I ett års tid til, SÅ kommer IKEA til sørlandet! I avisen idag søkte de allerede etter folk -jippi!). Så da er altså saken...
... at vi enten

A. må kjøre bort til IKEA med tilhenger en eller annen lørdag (som jeg vet at hvertfall mannen ikke har lyst til)
B. må bestille hjem og betale kr 2500 i frakt (noen andre som trenger noe og vil spleise??)
C. må kjøpe en annen seng (tar imot forslag med stor glede!)

Jeg har hvertfall lyst på en seng som har endel lagringsplass, og som gjerne har litt "tette" sider rundt madrassen. -Men kanskje det finnes andre gode ideér der ute???
Her er hvertfall Hemnes sengenfra IKEA som jeg har lyst på (i tillegg kan den trekkes ut å gjøres om til en dobbelseng, hvis man eventuelt får mange gjester...)


2 kommentarer:

  1. Jeg så på sånne for en tid tilbake og likte disse to på Bohus. De er jo ganske like Ikea sin. Vet ikke hva Ikea sengen kostet men med 2500kr i frakt blir den ihvetfall dyr nok.
    BOHUS har to varianter som likner....
    http://www.bohus.no/filesystem/products/11506_00_03.jpg og http://www.bohus.no/filesystem/products/24341_00_03.jpg
    Begge koster 2995,-

    SvarSlett
  2. Ja de så ikke dumme ut Torunn, -skal få sjekket dem opp! :)
    Takk for tips ;)

    SvarSlett