søndag 25. april 2010

BRAAAAAAANN!! -øvelse...


Ja, det er jammen meg ikke ofte man ser et hus brenne ned til grunnen -og da er det bra at det bare er øvelse!
Det gikk litt "treigt" i starten, fordi de skulle øve seg på røykdykking også. Men det er veldig skremmende hvor fort det først går når flammene får lov til å slippe fri!

Sondre syntes dette her var utrolig spennede, og enda bedre var da det han ene brannmannen, som er pappaen til en kompis -kom bort og stod sammen med de og så på når han var ferdig!

Tuva sin kommentar for kvelden var "Stilig mamma!!" (Og så lenge hun fikk se, så var det jo ikke så nøye om mamma fikk se ;)

2 kommentarer:

  1. Oi, det ser jo ganske dramatisk ut, selv om jeg leste i avisa at det bare var en øvelse, ja! Jeg glemmer aldri synet eller lukten da nabohuset (vel, jeg vokste opp på landet, og dette nabohuset var vel nesten 1 km unna) brant helt opp. Det etser seg inn i minnet, og jeg unner ingen den forferdelige opplevelsen det må være.
    Men nok om det:) Det er mulig det kommer noen bukser for salg etterhvert, må bare finne den perfekte modellen først;)
    Så vittig å lese innleggene dine under her også. Vi driver litt med de samme tingene:) Var i bhg-samtale just, storebror er er super gutt og likt av alle, og snart er det tannlegebesøk:) Ha en fin uke! Klem B:)

    SvarSlett
  2. dette så en skummelt ut!!! godt det var øvelse..

    Vet ikke om andre rema butikker har oliven trær, butikken på voie er ikke noe serlig større enn de andre.. tror jeg.. men det er jo sikkert litt opp til de forskjellige butikkeierene hva de tar inn. Men var på voie i går kveld igjen, da hadde de fortsatt en del trær. (:

    Ha en strålende dag.
    Klem

    SvarSlett