søndag 12. september 2010

Løp-fort gutten min :)


I går arrangerte Vindbjart Ski det årlige sentrumsløpet her i Vennesla -og Sondre var med igjen i år! De har en egen mini-runde, som går rundt herredshuset i sentrum, tipper på 3-400 meter. Her løper alle under 3 klasse, og de deler dem igjen i 2 grupper; en under skolealder og en 1.-3. klasse. -Kjempe bra tiltak syns nå jeg!
Og tross et godt regnvær, var det mange som stilte til opp. Sondre og 3 av de andre guttene i barnehagen stod kjempe spente på startstreken og var kjempe klare! Og Sondre løp som en oi-oi og kom først til siste sving der jeg stod og heiet igjen. Og gutten løp som bare det og jammen vant han ikke! Det vil si, alle får premier og det er ingen som "vinner" -men Sondre syntes det var kjempe stas uansett å komme først i mål!! -Og jeg var selvfølgelig kjempe stolt jeg også :)
Han hadde skikkelig tatt seg ut, og pustet godt etter målgang.
Sitat Sondre: "Jeg er ikke sliten i beina, men litt i armene siden jeg sprang så fort. Men når jeg sprang sånn lange "hoppe" steg, da sprang jeg ikke alt jeg kunne altså!"

Vel, konkurranseinstinktet er det hvertfall ikke noe å si på i en alder av 5,5 år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar