torsdag 9. juli 2009

Katie Melua konsert i Ravnedalen!!

Endelig var det klart for Katie Melua, -og hun skuffet ikke! Men ungene trygt plassert hjemme, så tok vi turen til Ravndalen, sammen med 4300 andre -og hadde en flott kveld!! Sola tittet frem igjen og la en fin ramme rundt kvelden.
Stemningen på konserten var veldig bra, og "lille" Katie fikk absolutt folket med seg! En utrolig stemme, bra sanger -og når hun til og med kan spille gitar og ser ut som hun gjør -så kunne hvertfall ikke Håkon finne noe feil :)

Vi stod midt inni folkemengden, og siden jeg ikke akkurat er av de høyeste -så fikk jeg ikke med meg alt som foregikk på scenen, selv om noen gutter foran meg prøvde å flytte seg litt så jeg også skulle se ;) Men musikken hørte jeg uansett!
Under "If you were a sailboat", var det til og med en kar som sendte opp en t-skjorte hvor det stod "Marry me! -I have a sailboat" (Hun sa hun skulle svare etter konserten, men vi hørte aldri hva det ble til ;)).

En herlig sommerkveld!

Her kan dere lese mer om hva fvn.no skrev omkonserten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar