mandag 3. mai 2010

Hurra for 1. mai!

Hurra hurra! Ja, jeg kan vel ikke akkurat skryte på meg at jeg feirer 1. mai for mye, men det er nå en kjekk dag likevel :) -Spesielt når det er strålende sol! Sondre lurte på om det var Jesus fødselsdag kanskje (kanskje siden 17. mai er mammas fødselsdag?!? :), men jeg kunne hvertfall avkrefte det...
Vi var først innom onkel Stig og de en liten tur, de skulle på Rally Sørland. Da vi hørte trommene begynne å spille, føyk vi så til sentrum! Tuva syntes dette var UTROLIG spennende, og vi måtte selvfølgelig følge etter toget (når vi var i sentrum igjen idag, så lurte hun på om de skulle spille da også!). Og etter toget, så var tale av selveste næringsminiteren Trond Giske.
Om Trond Giskes besøk til Vennesla kan dere lese mer om her.

I sentrum traff vi Tobias, en kompis til Sondre. Og siden vi skulle til byen på barnefilmfestivalen uansett -så var det jo kjempe koselig at han ville være med! Så da ble det først lunsj på Mc Donalds, før det ble Toy Story i 3D. Kan tro gutenne syntes det var stas med 3D briller! "Wow! Se han kommer helt bort til oss!!" var en av mange kommentarer. Hadde sett filmen før, men ekstra kul var den jo i 3D!
Etter filem kjørte vi hjem, og stoppet innom en blomsterbutikk. Der fikk guttene velge ut hver sin blomst, Tobias valgte en 'Forglem meg ei" og Sondre en 'Tusenfryd' (så for vi se hvor lenge den lever nede på rommet hans ;)).
Dagen ble avsluttet med grilling hos Besta og Bestefar -alt i alt en utrolig koselig dag!!

Så kom jo kvelden, og den kan dere lese mer om her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar